Pogosto zastavljena vprašanja

Katere možnosti plačila ponujate?

Pri Amiroshop.si ponujamo različne možnosti plačila:

  • Bančno nakazilo
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Takoj, ko bomo začeli z obdelavo vašega naročila, boste prejeli elektronsko sporočilo s povezavo za sledenje. Stanju svojega naročila lahko v realnem času sledite na Amiroshop portalu za sledenje. Te podatke lahko najdete tudi v svojem računu.

Niste prejeli elektronskega sporočila? Preverite, ali je elektronsko sporočilo v mapi z neželeno pošto.

Kako lahko vrnem naročilo?

Za vračilo svojega izdelka morate slediti spodnjemu postopku:

  • Pojdi na Moj račun
  • Pojdi na Moja naročila
  • Poiščite naročilo, v katerem je izdelek, ki ga želite vrniti, in kliknite na Pokaži vse podatke o naročilu
  • Poiščite izdelek, ki ga želite vrniti,
  • Izberite razlog, zakaj želite izdelek vrniti
  • Pustite sporočilo za našo ekipo za pomoč strankam (več informacij pomeni hitrejšo obdelavo vašega vračila).

Lahko uporabite tudi naš spodnji obrazec za odstop:

   Odstopni obrazec

V najkrajšem možnem času boste prejeli sporočilo naše ekipe za pomoč strankam, ki vam bo ponudila možnosti vračila.

Katere možnosti dostave so brezplačne?

Vse, kar naročite iz naše spletne trgovine, dostavimo brezplačno.

Ali obstaja hitrejši način za prejem mojega paketa?

Na žalost ne ponujamo ekspresne dostave ali kakršnega koli drugega načina hitrejše dostave.

Zakaj je moje naročilo dostavljeno v različnih paketih?

Vaše naročilo želimo poslati čim prej. Včasih to lahko pomeni, da je naročilo odposlano v več paketih. 

Nisem prejel/a celotnega naročila

Žal nam je, da niste prejeli celotnega naročila. Možna sta dva razloga, zakaj bi se to lahko zgodilo.

  • Naše pakete želimo odpremiti čim prej. Včasih to pomeni, da bo vaš paket prispel v ločenih delih.
    • Prišlo je do težav z vašo pošiljko. Če po 72 urah na portalu za sledenje naročilom ni sprememb, nas kontaktirajte.
Kako lahko naročim iz vaše spletne trgovine?

Dodajte izdelke v svojo nakupovalno košarico s pomočjo vijoličnega gumba “Dodaj v košarico“. Če naročite med prijavo v svoj Amiroshop račun lahko naročite še hitreje. 

 

  1. Dodajte izdelke v svojo nakupovalno košarico s pomočjo vijoličnega gumba “Dodaj v košarico“.
  2. Za zaključek svojega naročila pojditev nakupovalno košarico v zgornjem desnem vogalu.

Dodajte svoje osebne podatke in izberite način dostave.

  1. Izberite svoj način plačila.
  2. Preveritesvoje naročilo.
  3. Plačajteza svoje naročilo.

Ko boste končali z naročilom, boste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo, paket pa vam bomo poslali čim prej!

Ali lahko pred nakupom dobim račun?

Ne, po oddaji naročila boste prejeli račun po elektronski pošti.

Kako hitro bom prejel(a) vračilo za moje naročilo, ko ga vrnem ali prekličem?

To traja od 7 do 14 delovnih dni. Odvisno je od načina plačila, s katerim ste plačali za svoje naročilo. 

Kakšni so pogoji vračila?

Obdobje mirovanja za izdelke vidaXL je 30 dni. Obdobje vračila se začne na dan, ko prejmete izdelek. Več predmetov v enem naročilu? Potem imate srečo. Obdobje mirovanja začne veljati šele, ko prejmete vse svoje izdelke. 

Ali bom prejel celotno vračilo, vključno s stroški dostave?

Če želite prejeti celotni znesek vračila, je pomembno, da izdelek vrnete v prvotnem stanju. Torej, izdelek lahko pregledate, vendar ga dejansko ne uporabljate (npr. ni mogoče kuhati v ponvi in jo nato vrniti).

Vračilo je BREZPLAČNO, če uporabljate naš postopek vračila in našo dostavno službo. Če izdelek vrnete prek druge dostavne službe, vam ne moremo povrniti stroškov prevoza.

Kakšno vrsto garancije imate?

Standardna zakonska garancija velja za vse izdelke, ki jih prodaja Amiroshop. Upravičeni ste do zanesljivega izdelka, ki ustreza opisu. 

Izdelek je okvarjen, če je nepopoln, poškodovan ali pokvarjen ali če ne deluje pravilno ali ga ni mogoče uporabiti, kot je opisal prodajalec. Kot kupec ste dolžni to preiskati, od vas se pričakuje, da prodajalca vprašate o tem, ali je izdelek primeren za vašo predvideno uporabo. 

Če prejmete nezanesljiv izdelek, ste upravičeni do brezplačnega popravila ali novega izdelka. Ne morete vedno izbirati med brezplačnim popravilom ali novim izdelkom, saj si Amiroshop pridržuje pravico, da ponudi popravilo. 

Če se težava v okviru garancije pojavi v razumnem roku, pod pogojem, da je bil izdelek uporabljen za predvideni namen, bo vaša težava rešena s strani Amiroshopa. Upoštevajte, da škoda zaradi vremenskih razmer ni krita v garanciji. 

Torej ni vprašanja o poškodbi ali ne delujočem izdelku. Za rešitev te težave se obrnite na svojo zavarovalnico. Prosimo, stopite v stik z našo podporo za stranke za uveljavljanje garancije za izdelek. 

Težava bo rešena s strani Amiroshopa, ponujena vam bo najbolj ustrezna rešitev, bodisi dobava nadomestnih delov, delno vračilo denarja ali popolnoma nov izdelek.

Vaše cene so se spremenile; ali lahko zaprosim za vračilo?

Ker smo spletno podjetje, se naše cene spreminjajo zaradi tržnih gibanj, zalog in povpraševanja strank. 

Temu se na žalost ne moremo izogniti in vam ne moremo ponuditi povračila, ko se to zgodi.

Kakšne izdelke ponujate?

Naš asortiman se nenehno širi. Najdete lahko različne izdelke v kategorijah, kot so dom in vrt, pohištvo, športna oprema, igrače in igre, strojna oprema in še veliko več.