Dobrodošli na spletni trgovini AmiroShop.si 

Spletna trgovina je v lasti in upravljanju podjetja Amiro Invest d.o.o., (v nadaljevanju: podjetje). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine AmiroShop.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med podjetjem in kupcem. 

Spletna trgovina je v lasti in upravljanju podjetja Amiro Invest d.o.o., (v nadaljevanju: podjetje). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine AmiroShop.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med podjetjem in kupcem. 

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da je te pogoje prebral, da jih razume, ter da se z njimi strinja in jih v celoti sprejema. 

Prosimo vas, da kot obiskovalec naše spletne trgovine upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem te spletne trgovine potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete, ter da se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate. 

Podjetje si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletne trgovine AmiroShop.si ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletne trgovine AmiroShop.si. Prav tako lahko lastnik spletne trgovine kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tej spletni trgovini. 

Uporaba blagovne znamke lastnika spletne trgovine AmiroShop.si je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletni trgovini AmiroShop.si, je izbral in uredil lastnik spletne trgovine in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Amiro Invest d.o.o..

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini AmiroShop.si je mogoč z registracijo ali kot gost, vendar mora ob oddaji naročila oddati osnovne podatke kot so: Ime in Priimek, naslov na katerega se pošlje naročilo in telefonsko številko, ki bo posredovana špediterju. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. 

NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je v spletni trgovini AmiroShop.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina AmiroShop.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Informacije naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine AmiroShop.si).

Postopek nakupa:

Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 1 ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navedite navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Podjetje po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. 

Čas priprave vsakega izdelka vključno z njegovo razpoložljivostjo. 

Večina izdelkov ima čas priprave 24/48. Možno je tudi, da bo vaše naročilo odpremljeno isti dan, če vključuje izdelke s takojšnjo dostavo in je bilo plačilo izvedeno dopoldan. Nato sledi pošiljanje. Približni časovni okvir dostave je 4-7 dni od obdelave naročila. Čas dostave je odvisen od izbranega logističnega podjetja in države. Upoštevajte, da so navedeni približni časovni okviri dostave in veljajo le za delovne dni, brez vikendov in praznikov.

Ob potrditvi naročila podjetje obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. 

Podjetje Amiro Invest d.o.o. za zagotavljanje najboljših cen za naše stranke, večino izdelkov ne drži na zalogi v Sloveniji. V namen zagotavljanja najboljših cen in hitrih dobavnih rokov je sklenilo pogodbo s podjetjem VidaXL iz Nizozemske, enem od največjih dropshiping dobaviteljem v Evropi, ki izdelke pošilja neposredno iz svojega skladišča. 

Vsi izdelki zapustijo skladišče z embalažo v popolnem stanju. Ob prejemu blaga je prva stvar, ki jo mora storiti kupec, da preveri, če se številka prejetega paketa ujema s tistimi poslanimi. Drugo, da  skrbno pregleda zunanjost vsakega paketa, da bi videl, če so kakšni znaki poškodb ali grdega ravnanja, kot so udrtine, bule, luknje, škatle v slabem stanju, kurirske plombe ali katerikoli znak, zaradi katerega sumite, da bi bilo blago lahko poškodovano. Nujno je, da pustite obvestilo in podpis na kuriskem dostavnem listu, ali na papirju ali z digitalnim potrdilom (PDA), “PAKET JE VIDNO POŠKODOVAN”, če so ti znaki vidni. Če ne boste podpisali paketa z VIDNO POŠKODOVAN in potem pokazali slike vidnih poškodb, bo incident avtomatsko zavrnjen. 

Po potrditvi prejema naročenega blaga kupec prejme račun, ki je poslan po elektronski pošti na njegov naslov.

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo, da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

CENE

Vse cene v spletni trgovini AmiroShop.si so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.

NAČIN PLAČILA

Spletna trgovina AmiroShop.si omogoča naslednje oblike plačila:

–       Bančno nakazilo – predračun

Ta plačilna oblika je najbolj varna metoda, vendar preloži dostavo, dokler plačilo ni potrjeno od naše banke. Za tem boste prejeli e-mail z razlago korakov, ki so potrebni za zaključitev naročila.Predplačilo za artikle je možno le po predhodnem dogovoru in za naročila v vrednosti nad 100 €.

–       Z različnimi kreditnimi karticami

Sprejmemo večino kreditnih kartic ali debetnih kartic preko PayPala v gostovalnem načinu (ni si potrebno ustvariti računa pri Paypalu ali se registrirati). 

–       S PayPal-om

To je najbolj varna spletna plačilna platforma. Omogoča vam, da povežete plačila z vašo kreditno ali debetno kartico ali celo z vašim bančnim računom.

STROŠKI in DOSTAVA BLAGA

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.

Pakete dostavlja kurirska služba izbrana ob naročilu izdelka.  Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Enako velja za primer pošiljanja izdelkov v druge države Evropske unije. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko.  Stroška odpreme naročila ne zaračunavamo.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–   odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–   blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

–    vrne plačani znesek.

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

–       če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

–       če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

–       če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

–       če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja..

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu prodajalec izda potrdilo o stvarni napaki. 

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dva meseca, odkar je bila stvar izročena. 

GARANCIJA

V primeru, da vaš artikel ne deluje pravilno, lahko uveljavljate garancijo. Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo 24 mesecev garancije. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Garancija ne velja v primeru:

–       fizične poškodbe;

–       obrabe zaradi uporabe;

–       napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira spletno trgovino AmiroShop.si , ki bo zagotovil ažurno informacijo.

V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

VAROVANJE PODATKOV

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Več o varovanju vaših podatkov si preberite na naši strani pod rubriko Politika zasebnosti:

https://AmiroShop.si/politika-zasebnosti

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

–       identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

–       kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

–       bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

–       končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,

–       dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

–       plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

–       informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,

–       časovno veljavnost ponudbe,

–       pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,

–       seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,

–       možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno

Pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

KOMUNIKACIJA

Podjetje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine AmiroShop.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

–       jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

–       pošiljatelj bo jasno razviden,

–       jasno bodo označene različne akcije, promocije in druge tržne tehnike

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

–       jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje izrecno spoštovalo.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina AmiroShop.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da spletna trgovina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo spletna trgovina AmiroShop.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina AmiroShop.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Spletna trgovina AmiroShop.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletna trgovina AmiroShop.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči pisno na e-naslov prodajalca: [email protected]  z nedvoumno izjavo,  iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Prav tako se šteje vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe, za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali ga pošlje po pošti na naslov skladišča podjetja: Amiro Invest d.o.o., Beloruska 7, 2000 Maribor ali pa ga osebno prinese na navedeen naslov.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe (razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače od pogodbe) v primeru:

– pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
– pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
– pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij

– za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

-zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

– Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke…)

REŠEVANJE SPOROV

Podjetje si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Mariboru.

Podjetje Amiro Invest d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav se lahko kupec s podajalcem poveže telefonsko na telefonsko številko 041 380 655 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Amiro Invest d.o.o. se trudi morebitne pritožbe in spore obravnavati hitro in unčikovito, ter si prizadeva da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Amiro Invest d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Amiro Invest d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 Splošni pogoji veljajo od 29. maja 2020.

Amiro Invest d.o.o., Cest XIV. divizije 36, 2000 Maribor, Davčna številka : 2609924, Matična številka: 8301565000